Πριν εισέλθετε στο ηλεκτρονικό κατάστημα και περιηγηθείτε στην ιστοσελίδα μας, σας καλούμε να συμβουλευτείτε τους κάτωθι όρους και προϋποθέσεις, που εφαρμόζονται ειδικά για τη χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος της ValueBox.gr.


Επιστροφές προϊόντων

Με την αποδοχή των όρων χρήσης αποδέχεστε και την κάτωθι πολιτική επιστροφών.

Μετά την παραλαβή των προϊόντων, μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμά σας για υπαναχώρηση, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του δέματος.

Για να ξεκινήσει οποιαδήποτε διαδικασία θα πρέπει ΠΡΩΤΑ να αιτηθείτε επιστροφή προϊόντος στο email support@valuebox.gr, μαζί με τον αριθμό παραγγελίας και ένα κινητό τηλέφωνο. Έπειτα θα σας κατευθύνουμε για τα επόμενα βήματα.

Αλλαγή Γνώμης


Δικαίωμα Υπαναχώρησης – Επιστροφή Χρημάτων

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την επιστροφή των χρημάτων σας εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παράδοσης,ακόμη και επειδή, απλώς, αλλάξατε γνώμη.

Προθεσμία και Τρόπος Άσκησης Δικαιώματος Υπαναχώρησης

Το δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση δύναται να ασκηθεί από εσάς, ακόμη και χωρίς να αναφέρετε το λόγο, εντός προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών:

Από την ημέρα παραλαβής (απόκτησης της φυσικής κατοχής) των προϊόντωνή από την ημέρα παραλαβής (απόκτησης της φυσικής κατοχής) του τελευταίου προϊόντος (σε περίπτωση πολλών προϊόντων παραγγελθέντων από εσάς με μια παραγγελία και παραδιδόμενων χωριστά) ή από την ημέρα παραλαβής (απόκτησης της φυσικής κατοχής) της τελευταίας παρτίδας ή του τελευταίου τεμαχίου (σε περίπτωση παράδοσης αγαθού αποτελούμενου από πολλές παρτίδες ή πολλά τεμάχια).

Για να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, μπορείτε να ενημερώσετε την ValueBox.gr:

  • Στέλνοντας email στην ηλεκτρονική διεύθυνση support@valuebox.gr. Για λόγους εξασφάλισής σας, η ValueBox.gr θα σας κοινοποιεί αμελλητί σχετική επιβεβαίωση παραλαβής.

Για να υπαναχωρήσετε εμπρόθεσμα, αρκεί να στείλετε την επικοινωνία σας σχετικά με την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης πριν τη λήξη της προθεσμίας υπαναχώρησης.

Υπόδειγμα Δήλωσης Υπαναχώρησης

Συμπληρώστε και αποστείλετε σε εμάς το παρόν έντυπο μόνον εάν επιθυμείτε να υπαναχωρήσετε από την σύμβαση.

Δήλωση υπαναχώρησης από σύμβαση εξ αποστάσεως πώλησης αγαθών.

Του: (Ονοματεπώνυμο Καταναλωτή)

Προς: Την ατομική επιχείρηση με δ.τ ValueBox, ……………………….

Σας γνωστοποιώ με την παρούσα δήλωσή μου ότι υπαναχωρώ από την σύμβαση εξ αποστάσεωςπώλησης των ακόλουθων αγαθών:

Αριθμός Παραγγελίας:

Ημερομηνία παραγγελίας:

Ημερομηνία παραλαβής:

Διεύθυνση καταναλωτή:

Οδός:

Αριθμός:

Τηλ. επικοινωνίας:

ΤΚ:

Πόλη:

Χώρα:

Επίσης, δηλώνω υπεύθυνα ότι:
- Ασκώ το σχετικό δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης και επιστροφής των προϊόντων εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή τους.

- Ότι δεν έχω προκαλέσει οποιαδήποτε φθορά, βλάβη ή μεταβολή-τροποποίηση στο προϊόν. Σε περίπτωση που γίνει αντιληπτή μετά τον έλεγχο της εταιρίας οποιαδήποτε φθορά η βλάβη, η επιχείρησή έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησήςαυτής έναντι εμού. 

Υπογραφή καταναλωτή:

Ημερομηνία:

(Σε περίπτωση που χρησιμοποιείτε το παρόν υπόδειγμα μέσα από την ιστοσελίδα μας, παρακαλούμε εκτυπώστε αυτό και αποστείλετε το μας μαζί με το προϊόν κατά τα προαναφερθέντα).


Τρόποι Επιστροφής προϊόντων

Η επιστροφή του προϊόντος δύναται να γίνει με έναν από τους ακόλουθους τρόπους. Ειδικότερα:

Επιστροφή μη ελαττωματικού προϊόντος:

Α.Πλήρη επιστροφή χρημάτων συμπεριλαμβανομένου του κόστους μεταφοράς

Για να λάβετε την πλήρη επιστροφή χρημάτων σας, είναι σημαντικό να επιστρέψετε το προϊόνστην αρχική του κατάστασηστις αρχικές συσκευασίες. Συνεπώς, μπορείτε να δείτε το προϊόν, αλλά όχι να το χρησιμοποιήσετε ή να το συναρμολογήσετε.

Η επιστροφή είναι ΔΩΡΕΑΝ μόνο αφού επικοινωνήσετε μαζί μας, χρησιμοποιείτε τη διαδικασία επιστροφών μας και τη συγκεκριμένη μεταφορική εταιρεία μας.

Β.Επιστροφή χρημάτων με κρατήσεις

Σε περίπτωση όπου το προϊόν έχει ανοιχτεί, δεν είναι ελαττωματικό, αλλά το έχετε συναρμολογήσει ή δεν έχετε τις αρχικές συσκευασίες και επιθυμείτε να το επιστρέψετε, επιβαρύνεστε 15 ευρώ τα οποία κρατούνται από το ποσό της επιστροφής.

Η επιστροφή είναι γίνεται αποδεκτή ΜΟΝΟ αφού επικοινωνήσετε μαζί μας, χρησιμοποιήσετε τη διαδικασία επιστροφών και τη συγκεκριμένη μεταφορική εταιρεία που θα ορίσουμε.

Επιστροφή χρημάτων:

Τα χρήματα της παραγγελίας επιστρέφονται σε 2 έως 5 εργάσιμες ημέρες μετά την ολοκλήρωση της επιστροφής ή την ακύρωσή της. Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται με τον ίδιο τρόπο που έγινε η πληρωμή.

Επιστροφή ελαττωματικού προϊόντος:

Η ValueBox.gr είναι εδώ για να τακτοποιήσει άμεσα το ζήτημα. Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο 2317006644 είτε με email support@valuebox.gr

Οι επόμενες επιλογές είναι οι εξής ανάλογα την περίπτωση:

  1. Αποστολή καινούριου προϊόντος (6-15 εργάσιμες ημέρες παράδοσης) και επιστροφή του χτυπημένου συσκευασμένο.
  2. Επιστροφή του χτυπημένου συσκευασμένο και επιστροφή χρημάτων.
  3. Κρατάτε το ελαττωματικό και γίνεται μια μερική επιστροφή χρημάτων.
  4. Στέλνουμε τη λίστα με τα ανταλλακτικά και παραγγέλνετε ότι χρειάζεστε χωρίς χρέωση (6-15 εργάσιμες μέρες παράδοσης).

Για να ξεκινήσει οποιαδήποτε διαδικασία θα πρέπει ΠΡΩΤΑ να βγάλτε 2-3 φωτογραφίες με το πρόβλημα και να μας τις στείλετε στο email support@valuebox.gr, μαζί με τον αριθμό παραγγελίας και ένα κινητό τηλέφωνο. Έπειτα θα σας κατευθύνουμε για τα επόμενα βήματα.

Τα προϊόντα που επιστρέφετε θα πρέπει να μην έχουν χρησιμοποιηθεί, να βρίσκονται στην κατάσταση που παρελήφθησαν, πλήρη και χωρίς φθορές, η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά τα συνοδεύει (π.χ. να συμφωνεί το ΙΜΕΙ) και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα, τα οποία τα συνόδευαν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ) κατά την παράδοση.


Επιστροφή Χρημάτων λόγω υπαναχώρησης

Η ValueBox.gr επιστρέφει κάθε πληρωμή που έλαβε από εσάς, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία παραδώσετε το προϊόν στη μεταφορική για επιστροφή.

Στις περιπτώσεις επιστροφής προϊόντων λόγω υπαναχώρησης, η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται με έναν από τους κάτωθι τρόπους, ανάλογα με το μέσο που χρησιμοποιήσατε κατά την πληρωμή:

  • με ακύρωση της χρέωσης της πιστωτικής σας κάρτας ή
  • με επιστροφή χρημάτων μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό.

Σε κάθε περίπτωση, η ValueBox.gr θα προβαίνει στην επιστροφή χρημάτων, χρησιμοποιώντας τα ίδια μέσα πληρωμής με εκείνα που εσείς χρησιμοποιήσατε για την αρχική συναλλαγή, εκτός και εάν η ValueBox.gr είχε ρητώς συμφωνήσει διαφορετικά με εσάς και υπό τον όρο να μην επιβαρυνθείτε με δαπάνες προκύπτουσες από την επιστροφή των χρημάτων.

Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντων, επιβαρύνεστε μόνο με το άμεσο κόστος επιστροφής αυτών, με την επιφύλαξη τυχόν ειδικότερων περιστάσεων.

Ευθύνεστε για τυχόν μείωση της αξίας του προϊόντος, εάν χρησιμοποιήσετε/διαχειριστείτε το προϊόν με τρόπο διαφορετικό πλην εκείνου που είναι αναγκαίος για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας του εκάστοτε προϊόντος.


Εξαιρέσεις από το δικαίωμα υπαναχώρησης

Δεν μπορείτε να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση όταν συντρέχουν οι ακόλουθες περιπτώσεις:

  • Στην προμήθεια αγαθών, η τιμή των οποίων εξαρτάται από διακυμάνσεις της χρηματαγοράς, τις οποίες δεν είναι δυνατόν να ελέγξει η ValueBox.gr και οι οποίες ενδέχεται να συμβούν εντός της προθεσμίας υπαναχώρησης.
  • Στην προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένες προδιαγραφές.
  • Στην προμήθεια αγαθών, τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα.
  • Στην προμήθεια σφραγισμένων αγαθών, τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση.
  • Στην προμήθεια προϊόντων, τα οποία, μετά την παράδοσή τους, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία.
  • Στις συμβάσεις, κατά τις οποίες έχετε ζητήσει ειδικά επίσκεψη από την ValueBox.gr με σκοπό να πραγματοποιήσει είτε επιδιορθώσεις είτε εργασίες συντήρησης.
  • Στην προμήθεια σφραγισμένων ηχητικών εγγραφών ή σφραγισμένων εγγραφών βίντεο ή σφραγισμένου λογισμικού για υπολογιστές, που αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση.

Ελάττωμα στο προϊόν


Ελαττωματικά Προϊόντα – Προϊόντα με έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας

Σε όλες τις περιπτώσεις, στις οποίες αποδεδειγμένα:

α) τα προϊόντα είναι λανθασμένα ή προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας/λειτουργίας

ή/και

β) προϊόντα από τα οποία λείπουν οι συμφωνημένες ιδιότητες.

Μπορείτε να ζητήσετε:

  • την αντικατάσταση του προϊόντος ή
  • να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση και να επιστρέψετε το προϊόν, ζητώντας και την επιστροφή των χρημάτων σας, κατ’ εφαρμογήν των όσων επισημαίνονται ανωτέρω για το δικαίωμα υπαναχώρησης.

Σε κάθε περίπτωση, τυγχάνουν εφαρμογής και τα ισχύοντα στις διατάξεις του Αστικού Κώδικα και στις ειδικότερες διατάξεις περί προστασίας καταναλωτή.

Το προϊόν προς αντικατάσταση ή επιστροφή θα πρέπει σε κάθε περίπτωση να συνοδεύεται απαραίτητα από τα έγγραφα που συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ), να βρίσκεται στην κατάσταση που παρελήφθη από τον πελάτη και η συσκευασία του να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν (να συμφωνεί το ΙΜΕΙ).


Επιστροφή Χρημάτων λόγω υπαναχώρησης

Εφαρμόζονται όσα επισημαίνονται ανωτέρω για το δικαίωμα υπαναχώρησης.

Τέλος, η ValueBox.gr διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί την πολιτική επιστροφών της, οποτεδήποτε, δημοσιεύοντας τους σχετικούς νέους όρους και προϋποθέσεις στο www.valuebox.gr.